30-dagarslista

Tänkte göra en sån här 30-dagarsgrej som många andra har gjort. Det kommer inte bli ett sånt här varje dag men jag tar dom lite då och då och till slut så har jag väll betat av dom. :)

Dag 01 - Om mig
Jag har lite svårt att komma på vad jag skriva här så jag använder en "lista" som jag hittade på bloggen jag snodde den här 30-dagars grejen från. :) Den här första blir kanske inte så rolig. Men kan inte börja på dag 2 nu för jag måste komma på något bra att skriva på den punkten först. :)

Namn: Lena Ström
Smeknamn: Ström säger vissa annars säger de flesta Lena numera.
Född i: Norberg
Födelsedag: 14/7 1993
Stjärntecken: Kräfta

Hårfärg: Brunt med lite nyansskillnader.
Ögonfärg: bruna
Tatueringar/Piercingar: 8 tatueringar 2 piercingar.
Beskriv dig själv med 5 ord: Stöddig, Ärlig, Chill sen kommer jag inte på nå mer
Vad använder du för parfym: Evidence
Vilken tidningsrubrik skulle du vilja läsa om dig själv: Vet inte.. :P

Dag 01 - Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mitt liv
Dag 04 – Mina misstag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Gamla foton
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Min favoritlåt
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Detta anser jag om sex
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – Om du var sexton år och precis skulle välja gymnasielinje igen
Dag 13 – I min handväska
Dag 14 – Om...
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Mitt tidigaste minne
Dag 21 – Ett ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Favoriter
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Den här månaden
Dag 30 – Platser jag besökt

Ja, nu sitter jag här hos Jenny iaf och hon är inte hemma men hon kommer snart hem igen. :) Sen ska vi upp till Sandra och käka pizza.. :P
Hade ganska kul igår. Vissa stunder var asroliga så man bara skrattade ihjäl sig medan vissa var rätt tråkiga. Men så kanske det ska vara ibland också. :)

Nu ska jag kika på ett avsnitt av hipp hipp i väntan på Jenny.. :P

//Ström

"Jag är helt unik, som alla andra!"

Kommentarer
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

svar: Jätte kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu uttagen så går in och kolla om det är du, om det inte är det så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)

kram

2011-02-20 @ 22:24:57
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0