Dag 7 - Min bästa vän!

Jenny Ericsson, Du är min absolut bästa vän. Det finns ingen bättre människa än Du. Jag skulle göra vad som helst för att få vara vän med Dig resten av mitt liv. Så kommer det bli, och så ska det vara. Du kan inte fatta vem jag var innan jag träffade dig. Du har förändrat mig på ett positivt sätt och att jag vaknar varje dag med ett leende på läpparna är på grund av Dig. Ord kan inte förklara hur mycket Du betyder för mig. Men se i mitt hjärta så ser Du att mitt hjärta ÄR Du. Försvinner Du så försvinner en del av mitt hjärta, den viktigaste delen. Det här är den vänskap jag alltid drömt om, den vänskap som får mig att växa och bli någon som jag vill vara. Ditt namn står och kommer alltid att stå inristat i mitt hjärta och på min hud.

Jag funderar och har kommit på att Du är en ängel, Du är verkligen en ängel nedsänd på jorden. Jag älskar Dig mer än livet i sig. Tills döden skiljer oss åt hjärtat.


Härjdag i skolan.. Alla var helt hyperaktiva och härjade hela tiden. :) Sen jag kom hem så har jag inte gjort så mycket, mest suttit/legat här och fbnördat. Imorrn äre fredag och sen äre looooooooov!!! :D Efterlängtat kan jag lova! Jenny fyller arton då också! :D

//Ström

"Att tala med en vän är som att tänka högt"


Kommentarer
Postat av: Jenny Ericsson

Tills döden skiljer oss åt <3. Älskar dig <3

2011-02-24 @ 21:06:09
URL: http://eriicssonj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0