Dålig uppdatering

Nu har jag glömt att uppdatera på ett tag men min lilla dator har varit trasig och det är den som är bekvämast att blogga ifrån, så jag kan inte blogga från den stora. Men det har inte hänt så mkt heller.

Jenny har gjort världens finaste tatuering :)

Så nu har vi våra vänskapstatueringar och det känns underbart! <3 Vi ska ta kort på dom tillsammans så fort jag har orkat raka benen ordentligt :)

Jenny, jag älskar Dig mer än mest och även fast vi tjafsar ibland så hittar vi alltid tillbaka. Det finns ingen bättre vän än Dig. Visst sa vi föralltid? <3

Ska försöka uppdatera lite bättre framöver, Over and out!

//Ström

"Att tala med en vän är inget annat än att tänka högt."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0