Ericsson!

Det blev en Ericssonhelg denna helg. Sov hos Jenny & Lena inatt, vaknade till några gånger av att en viss Kujo kom inrusande och slickade mig i örat, inte så mysigt.

Smörgåstårta till frulle blev det också, det var riktigt nice. :) Nu sitter vi här och kollar på tv/pratar i tele/facebooknördar/tar det lugnt. Riktigt skönt faktiskt.
Om typ en timme ska jag åka och fira min brooor sen ska jag hem till Jenny igen och käka tacogratäng och sen duscha lite och sen drar vi upp till Sandra och umgåååås. Sen ska jag skeda med Jenny inatt igen. ;D

Men nu vet jag inte vad jag ska skriva om mer, skriver nog imorgon igen. :)

//Ström

"Gå ofta hem till Din vän, för en oanvänd stig växer snabbt igen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0