Helg!

Det här kommer nog bli en bra helg!

Igår var jag hos Sandra hela kvällen och pratade massor om allt möjligt och lekte såklart med SötWilma innan det var dags för henne att sova.
Myste också med min kissemiss (Fosterhemsplacerad hos Sandra) som jag har döpt till Morfin! Gillar namnet skarpt. :) Söt som snask är den också. <3

Här är lilla Morfin för några veckor sen. Kan ju inte annat än att älska den! Tror det är en flicka men är inte helt säker... ;)

Idag så har jag legat här i sängen hitills men ska snart duscha och fixa lite, käka och sen dra ner till Simon och va med Jenny och annat folk. Trevlanstrevlans!

.....och imorgon ska jag städa och fixa här och sen bara tare lugnt :)

Underbart <3

//Ström

"I know you have a little life in you yet. I know you have a lot of strength left"


Kommentarer
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

svar: Jätte kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu uttagen så går in och kolla om det är du, om det inte är det så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)

kram

2011-02-12 @ 22:44:18
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/
Postat av: Leia ♥

Söt misse :)

2011-02-13 @ 11:18:22
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Kristin!

Hejsan! Örebros främsta bloggerska kikar in och ger dig en topp reklam för min blogg, kika in hos mig om du gillar allt som har med vardagen att göra, kläder mode smink hår löshår musiktips o även hur det är att vara tillsammans med en känd rappare, elov från elov&beny! Kika in hos mig! KRAM!

2011-02-13 @ 15:15:50
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!



svar: Jätte kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu uttagen så går in och kolla om det är du, om det inte är det så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)

kram

2011-02-13 @ 21:28:11
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0