Ledig dag & Västerås

Idag har jag varit ledig hela dagen, det har varit riktigt skönt faktiskt. Tänkte först hitta på något kul att göra men jag kom inte på något så jag har kollat på film i princip hela dagen. Inte förän pappa kom hem vid fyra så började jag laga mat och greja. Sen käkade vi och sen klädde jag på mig.. haha inte alla som tar av sig sovkläderna kl. 5 på eftermiddan. menmen drog iaf till Sandra då och klunkade lite kaffe och pratade skit. Jag är fan där jämt har jag kommit på, lika bra att flytta till bergvägen på en gång. Är jag inte hos Sandra så är jag hos Malin eller Jenny så va fan. Är mer på bergvägen än hemma nästan. xD

Imorrn ska jag till skolan igen och jag har psykologiprov kom jag just på.. oopps.. Får hoppas att det går bra, alla säger att det var ganska lätt så får hoppas att det stämmer. :)
Sen efter skolan drar jag dir till Västerås och våldgästar min syster. Hon svarar inte på sms nu eftersom hon sover men då får hon skylla sig själv. Har absolut inget val då... ;) Sen ska jag ner till centralen vid halv sju igen och möta världens bästa Jenny som kommer med tåget från Sthlm sen åker vi tillsammans mot Norberg. Jag kan vara bra gullig ibland när jag saknar min bästa vän alltför mycket. :D Vi ska köra på det dramatiska mötet; gallskrik och kasta oss i armarna på varandra, folk kommer glo satan men vi är ju så jäkla awesome så vad gör det ;D

Snart är det helg igen och på fredag fyller Wilma 2 år, stora tjejen. :) Paketen är inslagna men tror jag ska fixa en till liten grej också. :) Men nu ska jag sova!

//Ström

"I Dina blå ögon speglas jag, i Dina blå ögon finns havet och himlen. Så var inte rädd att leva här. För Dina ögon, Dina ögon är vackrare än Du anar..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0