Lite ändringar...

Jag har ingenting att skriva på många av de där punkterna så jag tar bort de jag inte vet vad jag ska skriva på för inge kul att behöva sitta och fundera hur länge som helst på vad jag ska skriva och sen bara ordbajsa om ointressanta saker för att få ihop något. Så de som får egna inlägg är; Dag 11 – Mina syskon, Dag 20 – Mitt tidigaste minne, Dag 23 – Det här får mig att må bättre, Dag 24 – Det här får mig att gråta, Dag 28 – Det här saknar jag, Dag 29 – Den här månaden, Dag 30 – Platser jag besökt.

Men dessa får en kort liten grej här och nu, de flesta får det iaf. Vissa är bara helt ovärda.. :)

Dag 09 – Min tro - Jag tror på nått men inte som kyrkan..
Dag 10 – Detta anser jag om sex - Helt awesome.......beroende på vem man har det med ;D
Dag 12 – Om du var sexton år och precis skulle välja gymnasielinje igen - Skulle jag välja exakt den jag går nu, Barn- och fritid in my heart!
Dag 13 – I min handväska - Finns ingenting eftersom jag inte äger någon..
Dag 14 – Om... - nej
Dag 15 – Mina drömmar - Är oftast sjukt verkligen om vi snackar om drömmar man har när man sover. Annars har jag inte så mycket att säga om dom.
Dag 16 – Min första kyss - Var inte så speciell..
Dag 17 – Mitt favoritminne - Finns många..
Dag 18 – Min favoritfödelsedag - Kommer bli min 18års dag!!!
Dag 19 – Detta ångrar jag - To much!
Dag 21 – Ett ögonblick - ...
Dag 26 – Mina rädslor - Mörker, ensamhet och har klaustrofobi...
Dag 27 – Favoriter - Måååååånga!

Fortsätter med listan imorgon eller ikväll, beroende på när jag orkar. :)


Nu ligger jag här i min säng och jag har sportlov! Det har varit så jäklarns efterlängtat. Sov bort halva dan idag men jag är inte bitter för det, snarare ganska nöjd för skönt var det. :)

Imorrn fyller bästasteVän 18 barre!!! Undra hur nära vi egentligen är med tanke på att jag är helt stissig för att hon ska fylla arton och har pirr i magen hela tiden.. PluttJenny, kommer ihåg när hon fyllde 15, då la jag ut en bild på henne och skrev att hon fick knulla lagligt och cykla utan hjälm.. Det är fan 3 år sen.. ;O Känns som det var nyss ju.

Nu ska jag snart duscha sen ska jag umgås med min säng och dator hela dagen för att nå chillrekordet detta lov. Alltså ska jag inte göra någonting på hela dagen. Bara röra mig inomhus mellan sängen(med BebisDatorn) och stora datorn. Sen naturligtvis några tripper in på toa och in i köket för att röka och hämta kaffe.. :) Kan nästan inte bli så mkt bättre om det bara hade kommit till en lite "sak" så hade det varit det ultimata. ;D

Over and out!

//Ström

"Cause you're amazing, just the way you are!"


Kommentarer
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!





svar: Jätte kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu uttagen så går in och kolla om det är du, om det inte är det så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)

kram



2011-02-28 @ 15:07:59
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0