Rensa tankar...

Såg just att jag hade rätt många besökare, coolt :P Men det är ingen som kommenterar och det är rätt tråkigt tycker jag. :/ Men många som läser iaf och det är nice (Y)

Jag har inte gjort så mkt de senaste dagarna. I helgen chillade jag hela tiden och det var välbehövligt. Sen nu har jag inte gjort så mycket heller. Så detta inlägg blir ganska ointressant och tråkigt men såna behövs ju också för att uppskatta de roliga! ;D

Nu ligger jag iaf här i min säng och låter musik strömma ut i hörlurarna och glömmer tid och rum för en stund. Ska snart ta en promenad med musiken och försvinna in i mitt huvud för att sortera lite tankar och rensa lite bland dom på samma gång. Det är riktigt skönt att göra det ibland faktiskt och det kan t.o.m. vara skönt att det är lite kyligt då också så att det nästan biter i kinderna. Synd att jag ska vara så jävla mörkrädd bara så att jag inte kan gå hur som helst för att det är för mörkt. Skulle haft någon som kunde gå med mig och skydda mig men som bara skulle vara tyst och gå en bit bakom mig för jag vill gå tyst och ha min musik :)

Nej, nu ska jag samla kraft för att resa mig ur sängen och sen dra ut!

//Ström

"When the night has come and the land is dark, and the moon is the only light we'll see. No I won't be afraid, Oh I won't be afraid, just as long as you stand, stand by me
" - Ben E King
When the night has come
And the land is dark
And the moon is the only light we'll see
No I won't be afraid, Oh I won't be afraid
Just as long as you stand, stand by me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0