Fem hos oss

Nu är helgen snart slut. Bara söndagen kvar och den kommer gå åt till att städa, sega och tvätta, inte det roligaste men det blir fint efteråt. :)

I fredags så var jag, Malin och Miguel först i Avesta och köpte godis på pickaboo sen drog vi hem ett tag och kollade på tv. Efter ett tag drog vi hem till Malin F och var med Malin, Sandra och Johanna. Var där resten av kvällen och halva natten, kom hem vid två och somnade ganska direkt.

Vaknade vid ett idag och gjorde inte så mkt fram tills att vi skulle hem till fam. Lindgren/Tallgren och ha "fem hos oss" istället för "halv åtta hos mig". Det var jättemysigt och riktigt god mat och nu är jag hur mätt som helst. Det är alltid lika trevligt att vara där och prata massor om allt möjligt. :) <3

Nu ligger jag i min säng som vanligt och tare lugnt, pratar med finaste och lyssnar på musik.

//Ström

"Den vackraste stunden i livet var den när Du kom och allt var förbjudet..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0