Huvudvärk!

Jag ligger i sängen och har legat här i princip hela dagen. Jag har haft ont i huvudet sen igår kväll och den vägrar släppa.. Den är inte lika brutal som den var i morse när jag vaknade men den är fortfarande hur jobbig som helst. Så vi får se nu om jag orkar ta mig upp ur sängen och gå till Lena och Jenny i eftermiddag och äta middag eller om huvudvärken fortfarande sitter i då..

Igår var det värsta livet i skolan, tjafs som jag egentligen inte hade att göra med som jag till slut blev mer eller mindre huvudperson i. Kul! Men pallar inte skriva om det här men det var en riktigt dålig dag fram tills på kvällen när jag först kikade på film med mammi och sen gick över till Jenny & Lena och åt fruktsallad och myste lite. Finns många underbara människor men tyvärr så syns de som inte är så underbara mer än andra.

Imorrn äre fredag! Skulle egentligen varit med Linn & Sandra då men det blev framflyttat så nu tänkte jag spendera kvällen/natten/helgen i min säng och ha vännermaraton eller nått liknande. Jag, min dator, min tv och min säng ska umgås hela helgen lång, vi behöver lite kvalitetstid, vi fyra!
På måndag drar jag hem till brooooor och Louise efter skolan och bär lite pellets, sen käkar jag där och eventuellt sover kvar. På tisdag ska jag till tandläkar'n på eftermiddagen och sen dir till "The Lindgren house" för att vara hundvakt åt Peppe. Jag sover även kvar där. Skönt!

Nu ska jag bjuda min lilla farmor på kaffe och sen duscha i hopp om att huvudvärken vill försvinna..

//Ström

"Kaffe är livets dryck"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0