Jullov slut!

Nu är jullovet slut och jag har haft det övervägande bra på lovet. Imorrn ska jag med Jenny på hennes matte och sen börjar mina lektioner halv tio. :) Jag tänkte slänga upp lite bilder från lovet. :)


Kujo och Jenny i djup snö. Det ser inte så djupt ut där men det blev djupare. Jag hade upp till låren!!! Men vi gick över hela malmheden i det där. Fan vad drygt det var, men kul hade vi ;)


BästasteVän!! <3


Var barnvakt en stund idag.. Jag och SötWilma! <3


Jag har faktiskt inte gjort så mycket, mest tagit det lugnt och umgåtts med folk men det har varit skönt som faen. Men jag orkar inte blogga nå mer idag så det blev bara lite bilder. Fler kommer på facebook! :)

//Ström

Inget citat idag heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0