Ny header!

Jag är jättetrött.. Skulle egentligen behöva plugga lite till restprov nästa vecka men jag orkar verkligen inte idag. Är helt slut. Fattar inte varför heller, sov ju bra inatt och har inte gjort något skitjobbigt idag men trött är jag. Funderar på att gå och duscha snart sen lägga mig med datorn, världens bästa bok och kaffe. Lägger svenskagrejerna bredvid mig så får vi se om jag orkar ta tag i det nu annars får det vänta till imorgon då ska jag plugga arslet av mig oavsett om jag orkar eller inte så ska jag plugga!

Så gåre när jag pluggar. Musik, facebook och skype på stora datorn och pluggandet på den lilla. Datanörd ftw! :D

Idag har jag haft utvecklingssamtal i skolan, trodde inte det skulle ta så lång tid. :O Tog fan en timme fast jag fick inte skäll eller så men vi pratade hur mycket som helst. Fick massa beröm, det gillas (Y)

Hade en ganska skön helg också. Först på fredagen så var jag halvdöd och orkade inte göra nånting. Kom hem från skolan strax efter två och låg typ i sängen hela tiden. Vid halv tio på kvällen så ville jag gärna sova men jag kände mig som en gammal tant om jag går och lägger mig halv tio på en fredagkväll så jag skulle försöka hålla mig vaken ett tag till iaf. Som tur var så ringde Malin och Miguel så vi drog ut och åkte lite i deras nya bil :P Vid halv tolv så ville jag dö för att jag var så trött så vi drog hem och jag slocknade ganska direkt. xD Åldersnoja!!! Och jag är liksom snart 18, fatta hur jag kommer vara när jag är pensionär.. Sova kl. 6 på kvällarna.. :P
Sen i lördags så var jag ut till Jenny och Andreas på kvällen och kollade på film och när några spelade wii. Myyyys!

Och just ja, vi labbade idag på Naturen och här har ni bild på hur snygga Linn och Molle var.


Och nu ligger jag här i min säng som vanligt och chillar vid datorn och bara tare lugnt ;D
Over and out!

//Ström

"Ett leende kan var så mycket mer än bara en rörelse, det kan göra någons dag till något så mycket bättre"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0