BF09 & Sälen <3

ÅÅh haft en helt underbar vecka i Sälen och saknar allt redan. Vill bara tillbaka.. Går inte ens att beskriva med ord hur awesome det har varit och hur stort det var.

Slalom var asroligt och längdskidor också. 7 vurpor på längdskidor och ingen på slalom.. :D

Vi kom dit på söndagen vid 4 och då hämtade vi typ nycklar, packade upp, hyrde längdskidor och sen körde vi stjärtlappsrace. På måndagmorgon kom Gunnar också och sen var det dags att åka längdskidor uppe på fjället så en sjuhelvetes läskig sittlift upp och sen var det bara att börja åka. Hur roligt som helst men också hur läskigt som helst i nerförsbackarna eftersom jag inte kunde stanna.. :D haha i den värsta backen så typ kastade jag mig i slutet för att inte köra rakt in i Molle. Fyfaaan vad jag skrattade... xD


Alla andra bilder finns på facebook; http://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=1201780095

Sen i tisdags så stod jag för första gången i mitt liv på ett par slalomskidor och det var hur roligt som helst men också jävligt läskigt men höll mig på benen hela tiden iaf... Sen har vi härjat, myst, pratat, spelat spel, sjungit, jävlats, skrattat, kommit på nya sporter, kommit på nya citat, gråtit och masa mer x100000000000.

BF09 + Gunnar, Lasse & Johanna in my heart! <3

//Ström

"Om man tappar två gånger får man ligga"
"Slalom baby, slalom!"
"DJIHAD"
"Jag skrattade så mycket att jag fick min mens"
Och den bästa, Från Johanna till Lasse (Gympalärare) "Man såg ju Dig när Du stod och kissa. Men den är ju så liten så den syndes inte iaf!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0