Ooops!

Sorry ni som läser, jag har helt glömt bort att blogga på typ en vecka.. :S Jag har gjort ganska mycket så jag har inte haft så mycket tid att tänka på att skriva här men nu så. Jaa, vart var jag nånstans?

I tisdags var jag hemma hos BästasteJenny som fyllde 18 på födelsedagsfika. Var där två gånger och hade jättetrevligt! Många skratt, prat och fikande.. Det gillas! :)
I onsdags var jag först hos Sandra och drack kaffe och snackade skit.. Det var sjukt fint väder också! Sen åkte jag och Malin(Syster) till Jennie och Martin (Syster&Svåger) och åt middag där och satt och pratade en massa. Senare på kvällen så åkte jag hem till Jenny och Andreas och sjöng singstar och pratade en massa där också. Det blev en riktigt trevlig dag!
I torsdags så gjorde jag inte så mycket men Sandra kom hit och drack kaffe och sen stannade hon och käkade också. trevligttrevligt.
Men i fredags då vare fart! Vaknade och var heltaggad på Jenny och Violas 18års fest! Åkte ut dit vid tre och fixade både dekorationer i huset och sminkade oss och grejade sen så började det komma folk vid 5 och sen rasade det in folk. Var lagomt lullig hela kvällen som avslutades på donken i Hedemora. Synd bara att deras playstation gick sönder, eller ja Andreas mammas playstation dessutom. :/ Och att det blev bråk när vi var borta på donken. Tråkigt att det måste spåra för utan de två sakerna så hade det varit en perfekt kväll.
Sen igår så var sliten och lullade runt tills the Lindgrens kom hit och åt middag och härjade som vanligt. :) Sen gick jag över till Bergvägen och barnvaktade skitungarna och fick sällskap av Lillebruuuur!

Ja men det var väll ungefär mitt lov.. eller ja idag har jag pluggat och tvättat men det finns ju inte så mycket att säga om det.. :)

Imorrn har jag matteprov som jag faktiskt tror jag klarar, känns som det. Sen ska jag hem och plugga ännu mer för det är en sån vecka när ALLT är... Kunde de inte sprida ut det lite bättre? Vi har haft värsta chillveckorna utan någonting men just den här veckan så är det hur mycket som helst...

JUSTJA! Vid den här tiden om en vecka då är BF09 i Sälen!!! :D Pepp, men nervös som fan för att åka skidor eftersom jag kommer halvt slå ihjäl mig. x'D Nu ska jag sova!

//Ström

"Jag får liksom ingen ordning på mitt liv, det kan va så förfärligt, det kan va så bra..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0