SääääääleeeeennnN!

förlåååååt! Har inte haft tid/ork/lust att blogga på länge och nu kommer det dröja ett tag igen eftersom jag åker till sälen om ungefär 2 timmar. Kommer hem igen på torsdag eftermiddag.. Så det kanske kommer ett inlägg på fredag, är ledig då men dagen kommer gå åt till att tvätta och plugga med Bea så blir nog inte förän på kvällen i såfall. :P Men det är inge kul att blogga om man måste stressa igenom inlägget så jag tar det när jag har tid och då blir det också längre inlägg...

Har pluggat ärslet av mig i veckan, tre prov och en redovisning så det har varit full fart hela tiden. Sen från i fredags eftermiddag till igår kväll så var jag hundvakt, kom hem och sov men nu så har jag lite tid över..

Allt är klart inför Sälen, nästan. Maten packar jag ner precis innan jag åker eftersom vissa saker ska hålla sig hyfsat kalla i typ 4 timmar så lägger jag ner dom så sent som möjligt.. :) Det blev 1 skitstor väska, en ganska liten bag och en ryggsäck + skidor, pjäxor & stavar.. mahhah ser ut som att jag ska flytta men va faaan.. :)

Neej nu vet jag inte vad jag ska skriva mer men återkommer efter Sälen om jag överlever och då lär det bli massor av bilder och lååångt inlägg! :)

//Ström

"Jag inser nu att de små kullarna man ser i skidbacken är formade runt kropparna från fyrtiosjuåringar som försökte lära sig åka snowboard." - Dave Barry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0