22/4 -12

Söndag igen, jobbat i helgen som vanligt. :) Rätt lite folk som var ut men helt okej ändå.

Igår träffade jag Bea en stund för lite babbel och säljande av bok. Var riktigt längesen vi umgicks nu och jag saknar det som fan. Därför kändes det riktigt bra att ses en stund igår. Men vi lär hitta på något snart när vi båda har mer tid till det.

Idag var jag, Malin och lilleman över till Owe och Tina för att fika, titta på huset och prata lite. Riktigt fint hus var det och trevligt hade vi. Deras barn har blivit sjukt stora sen jag sist träffade dem så det var kul att träffa de också. Riktiga härjungar fulla med bus. Underbart!

På onsdag är det studentfest #2 och jag ska inte jobba denna gång utan för mig blir det utgång så det skriker om det! Jag är riktigt jäkla taggad för det och min outfit som smurf kommer bli asbra! Fast ska agera lite drinkblandare på förfesten och blanda drinkar åt två små människor som gör som jag säger och köper rätt sorters sprit! ;D

Har dessutom tvättat massor idag, sista maskinen går nu i torktumlaren så snart är jag klar. Det är så underhållande att tvätta........... Meen sänghäng resten av kvällen känns som en bra idé och såklart glo på BB ikväll om jag inte somnar innan. Är sjukt trött så risken är ganska stor faktiskt.

Men nu ska jag återgå till mitt fbnördande och skrivande med lite fölk..

Over and out!
//Ström

"Vi vill se honom svepaaaaaaa, svepsvepsvep!"

Kommentarer
Postat av: Beafis

Skönt att träffas igen, och jag saknar dig galet mycket faktist redan nu! Hör av mig när jag kommer upp igen och du får höra av dig om du ska till Västerås något!

Min underbara Lena<3

2012-04-22 @ 19:59:21
URL: http://nattstan.se/TinaBeatrice
Postat av: Beafis

Skönt att träffas igen, och jag saknar dig galet mycket faktist redan nu! Hör av mig när jag kommer upp igen och du får höra av dig om du ska till Västerås något!

Min underbara Lena<3

2012-04-22 @ 20:37:12
URL: http://nattstad.se/TinaBeatrice

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0