Bloggtorka

Har inte skrivit på ett tag, har varken orkar eller haft lust...

Låten som jag skrivit om tidigare ska snart spelas in måste bara känna mig helt nöjd med den så ska jag och K bestämma en tid. Första versen är jag nöjd med men jag får inte till andra versen så som jag vill.. Ska sätta mig med det där nån dag snarast...

Boken är klar och snart börjar jag sälja. Bara att skriva rapporten så är jag klar med projektarbetet. Rätt nöjd!

Inte långt kvar till studenten nu och jag är nog den enda som knappt ens kollat på kläder till studenten än, meen känns inte så viktigt. Ska inte ha nå überspeciellt iaf...

Studentfest 2 om en vecka och jag ska vara smurf eftersom det är filmtema.. Kommer bli awesome och jag ska ta igen förra studentfesten då jag jobbade och dricka mig förbannat onykter!

Nu ska jag nöta family guy en stund och sen hoppas på att få sova en stund. Kort dag imorgon så det är faktiskt jäkligt skönt. Faast kanske bestämmer mig för att sitta i elevhallen och försöka sälja lite studentfestbiljetter.

Over and out!
//Ström

"Kom våren, kom skratten, kom tårarna om natten.
Låt mig vara, låt mig vara litet till, jag är, jag är inte beredd att gå än"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0