En rubrik

Jaahaarå... Soft dag i skolan. Började 9, hade en lunch på över en timme och sen slutade 13.20. Älska onsdagar!

Vad jag egentligen skulle vilja göra just nu är att köpa en påse godis, hoppa ner i Ziperallen, mojsa in sig i hörnet i sängen bland alla kuddar, under täcket, kolla på en grymt bra film och bara vara. Meeeen istället så ska jag ligga och plugga historia. Känns inte jättelockande men lite behövligt är det väl...

Fast bästa Jenny kommer troligast förbi en stund innan och tar en rök med mig. Lyxungen fick ju helg igår, jävla slappa jävlar! ;D

<3

Sålt några fler biljetter till studentfesten så nu leder jag större över Basse i tävlingen om flest sålda biljetter. Går in stenhårt för det här!
Hoppas på att vi får minst 50 sålda för jag är helt råtaggad på det här nu!

Det var något mer som jag hade tänkt skriva men eftersom jag har minne som en guldfisk så föll det såklart bort lite grann...

Har precis nyligen kommit hem från skuulan och ligger vid lilla datorn och segar en sväng innan jag ska sätta fart igen.. 36 skoldagar kvar nu sen 8 veckors jobb och sen är jag officiellt arbetslös än så länge! (Y)

//Ström

"Men säg mig, vem är det egentligen som tjänar på ett tyglat sinne? Som år efter år går i samma spår och gör så tills den dag då vi börjar se vart vi går och strävan blir att börja finna nya mål."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0