Jobb, blodgivning & fika!

Har jobbat i helgen, som vanligt. Fått stå i baren och det är nice. Fast det var lite väl lite folk i fredags så det var rätt segt förutom att de få som var där var väldigt trevliga.
Lagom mycket folk igår men lite för att vara lönehelg fast de var grisiga så blev mycket att städa.

Igår var jag ner på marknaden en sväng, inte direkt något jag njöt av.. Det var rätt värdelöst men mötte lite trevligt folk och det var ju ett plus. Har dessutom klickat hem mina kläder till studenten och det blir nog jättebra skulle jag hoppas på. De är vita iaf fast ska ha mitt lila mirakellinne under för nån färg måste jag fan ha annars avlider jag och jag har dessutom ingen vit BH så det blir nog bra det där. Full, lycklig och olycklig kommer jag vara på samma gång så det blir nog säkert skitbra!

Imorgon ska jag upp tidigt trots att vi är lediga från skolan för att åka till Fagersta och ge lite blod, får även sällskap av Gustav som ska bli av med sin blodgivaroskuld och då slipper jag gå dit själv. Sjukhus är INTE min grej, usch!
Efter det ska jag möta upp bästa Linkan för att babbla och fika lite. Sen får vi se vart dagen tar mig, har inget planerat förutom jobb på kvällen där.

Nu tänker jag ta en liten rök i solen på verandan, filosofera en aning och sen kika på nån film..

Over and out!
/Ström

"Sho läget, jag vill känna av Din närhet, ey ja ärligt Din kärlek är vad jag saknar...."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0