18/2 -2012

Dagen har gått åt till att busa med finaste Jonathan, dricka kaffe med Malin, Miguel och Mammi, skriva lite bok och nu ligga i sängen och vara lite halvdöd. Ska snart hoppa in i duschen tills varmvattnet tar slut och sen krypa ner i min ziperall och ha Criminal minds marathon! Riktig slapphelg nu eftersom jag är lite halvsjuk p.g.a. biverkningarna på livmoderhalscancer vaccinet. drygtdrygt... :/


Nybadad fisunge! <3

Hade inte så mycket att skriva idag men blev ett litet inlägg iaf och såg att det var en del som läser när jag uppdaterar, det är rätt nice! :)

Nu ska jag samla ork till att släpa mig själv in i duschen. Hare fint!

//Ström

"Kommer inte på nå bra citat, så det sket man väl i! ;)"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0