20/2 - 2012

Blev hemma från praktiken idag för jag är inte riktigt pigg efter att ha varit sjuk hela helgen men imorgon så tar vi nya tag och kör ett förmiddagspass!

Om en vecka ganska exakt faktiskt så kommer jag att röra mig mot Fagersta för att sedan glida vidare mot Sthlm och sen blir det studentkryssning så det skriker om det. Är sjukt taggad och hoppas verkligen att det kommer bli så roligt som jag tror att det blir!

Lite separationsångest har jag börjat få inför studenten. Jag vill men jag vill inte... Kommer sakna BF, lärarna och klassen så grymt mycket och hur mycket vi än vill det så kommer det aldrig bli detsamma, återträffar eller inte, det kommer inte vara samma sak. Vet med säkerhet redan nu att jag kommer grina som en tok på studenten för usch vad jobbigt att avsluta de här tre åren som har varit både helt underbara men även skitjobbiga. Vi har haft våra stunder och tjafs men enligt mig så har vi överlag haft det hur bra som helst! Nej, nu tänker vi på annat innan jag blir för blödig här! xD

Inspelningen av låten är framflyttad också för det skulle installerat nytt ljudkort och grejer så vi ska ta det senare. Fine, då kan jag noja lite mer över huruvida texten är bra eller inte. :D

Just ja, blev helt glad när jag var inne på statistiken över min blogg igår. Ni är bra många som läser och det är rätt nice! Fortsätt så och hoppas det jag skriver är intressant. PUSS PÅ ER! :)

Men nu ska jag fylla på min kaffemugg och sen hitta på nått att göra.

//Ström

"Some will win, some will lose, some were born to sing the blues.
Oh, the movie never ends it goes on and on and on and on
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0