21/2 - 2012

Hade praktik 8-13 idag. Skönt med en kort dag...

Det är helt underbart väder och därför började sakna Sälen hur mycket som helst! Det är snart ett år sen och det är en av de bästa veckorna i mitt liv.

UNDERBART!
....och jag är fortfarande stolt över att jag överlevde dessutom utan en enda vurpa med slalomskidorna! Awesomeness! :D

Men i alla fall.. Efter praktiken så åkte jag ut till Karbenning och käkade gott med Jenny och Linus och allmänt umgicks. Alltid lika roligt när det är vi tre. :)
Kom hem vid halv tio och nu ligger jag i sängen och kollar på bigbrother och hatar Hanna Widerstedt, skjut människan SNÄLLA!

Är en aning trött, blev bara en timmes sömn inatt och sen full fart hela dagen men måste varva ner lite innan jag kan sova..
Imorgon går jag 16-20 på praktiken. Skön tid! :)

Men nu är det färdigskrivet för min del, måste bara meddela att det är 5 dagar kvar till studentkryssningen wiiihooo! :D

//Ström

"Alla världens storheter väger inte upp en vän" - Voltaire

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0