Helgen

Blev ett litet hopp mellan inläggen där för jag har faktiskt inte hunnit skriva något.

I torsdags gjorde jag sista dagen på Lärkan, förhoppningsvis kommer jag tillbaka, gjorde kvällspass och det var hur stressigt som helst.. Inte en lugn stund men tiden gick fort iallafall :) Sen hann jag precis kasta mig i sängen, tvärslut, så ringer telefonen och så åkte jag iväg till en vän och umgicks lite.. :P

I fredags åkte jag till Fagersta på morgonen/förmiddagen och var i skolan en stund, satt inne i BF-lärarrummet och babblade med världens bästa lärare. Riktigt trevligt att bara sätta sig och prata om allt och inget en stund inne hos dom. Sen på kvällen så hjälpte jag till med Mirre och Sandras projektarbete så var på fritidsgården i Fagersta och typ satt och sålde pizza. Sen hem till Mirre och sov!

Igår gick jag och Mirre ut och gick på morgonen och mötte min maaammaaa som kom med mitt skärp och sen till OK och handlade lite. Så vi gick en ganska bra bit så där på morgonen. fiinfint! :) Sen drog vi hem till Tom(?) tror jag han hette och förfestade med några stycken och sen ner till GM för Stefans födelsedagsfest. Hade hur roligt som helst och pratade med massa trevligt folk. :) Ja, inte så mycket mer man behöver säga om det förutom att jag nu är sliten och knappt har någon röst, fast jag inte tycker att jag skrek så mycket.. :P hmm

Idag tänker jag städa lite, kanske tvätta lite och sen packa ner det sista för IMORGON är det studentkryssning!!!!! :D Taggad till max! :)

Så för att sammanfatta så har det varit en skitbra helg!
Justja, förutom att jag klämt min tumme i en bildörr och har helt ont så det drog ju ner det där skitbra lite. :P

//Ström

"Och alldeles nyss fick jag lyssna till Ditt skratt
Och du berätta' att Du saknar mig i natt, det gör jag med
Det är så tyst nerifrån gatan som det aldrig annars är
Det är som om natten här har sett allting och stilla sjunger med
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0