Sova är överskattat...

Som rubriken säger... eller inte... Har försökt sova sen typ 00.30 men har inte lyckats nå bra direkt och inte har det varit nå bra på tv heller och hittade ingen bra film att se. SÅ TRÅKIGT! Snart börjar det bli ovärt att ens försöka sova. Har redigerat några utav mina bilder som tidfördriv men blev uttråkad rätt fort, nu har legat och lyssnat på musik ett tag nu men kan inte somna bättre för det men musiken är bra iaf som tur är.

En av de redigerade bilderna

Om nån timme tänker jag ge upp helt och kliva upp och ta och gå ut och gå eller nått annat trevligt och sen vid 12 ska jag iväg till Avesta och fira världens bästa storebror som blir skitgammal, ska även tvätta lite imorgon och kanske städa lite också. Ska även försöka tvinga hit Jenny, men kommer troligtvis misslyckas med tanke på hur full hon var när jag pratade med henne vid 00 så tror jag inte hon mår jättebra när hon vaknar! xD

Nu börjar huvudvärken tillbaka också, love it! Det är väl bara att bita ihop och gilla läget!

//Ström
"Jag vill bara, bara vara.. Slippa tänka och förklara, aldrig tveka bara leka. Den som kräver ska jag neka! Jag vill bara, bara vara.. Slippa tänka och förklara, aldrig tveka bara leka. Den som kräver ska jag neka!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0