Taggad!

Klockan är över 00.00 så IDAGIDAGIDAG är det studentkryssning!!! :D Taggad så det skriker om det!! :D
Fast jag lär ju inte få så mycket sömn inatt med tanke på att jag somnade strax innan åtta och vaknade kvart i tolv igen. Meeeen hoppas jag kan somna något iaf, är inte så sliten längre men har fortfarande inte så mycket röst kvar, känner att jag kommer låta finfint när jag pratar imorgon med tanke på att jag inte lär vara tyst direkt ikväll/natt.. Shit happens! ;)



Kan ju ta och dra vad som händer på min sportlovsvecka när jag inte har nå roligare att skriva och vill fördriva lite tid och samtidigt få ihop ett litet inlägg.. :)

Måndag: Idag alltså, vara ultimat taggad och sen härja satan på studentkryssningen! Jag tar för fan studenten om 112 dagar! Det ni! :D
Tisdag: Fortsätta vara på kryssning, troligtvis lite mindre pigg och en aning bakis ;)
Onsdag: Kanske, troligtvis ut på äventyr på eftermiddagen kvällen. :P
Torsdag: Bästa bryyyden blir 19 barre och det firar vi med att jag bjuder på inträdet till Den svenska björnstammen i Västerås! :D Awesomeness!
Fredag: Befinna mig i någon sorts dvala och spendera dagen i min säng! :P
Lördag: Oplanerat :)
Söndag: Oplanerat :)

Ja det var ju väligt spännande...

Men ska ta och slänga igång en film och göra ett halvhjärtat försök att somna om.
Sen när jag vaknar ska jag duscha(och raka benen!!), fixa det sista och hitta något sätt att fördriva tiden rejält för annars kommer jag bli knäpp! xD

Over and out!
//Ström

"Känn pepp, pepp!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0