Tidsfördriv! :)

Lite grundfakta
Namn: Lena Ström
Födelsedatum: 14/7 1993
Födelseplats: Avesta BB
Bor: Norberg
Ögonfärg: Bruna
Hårfärg: typ brun liknande
Längd: 171cm
Skostorlek: 39-40
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Stjärntecken: Kräfta
Kär: nä...

Nämn något som gjorde dig glad igår: Jenny & Linus, telefonsamtal & praktiken.
Vad har du druckit idag: kaffe
Vad var det senaste du åt: Macka, nyss
Vad var det senaste du köpte: Kaffe i skolan tror jag.. Har inte köpt nått på länge xD
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun
Vad är det för väder hos dig nu: snö och kallt
Godaste glassmaken: CHOKLAD!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja
Sover du tungt: jao
Favoritlåt just nu: Pick me up - Isak Strand
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: Rätt bra :)
Sommarplaner:? Förhoppningsvis jobba arslet av mig.
Hur många kuddar sover du med: 8
Spelar du något instrument: jao, piano
Morgon eller nattmänniska: Natt
Vad är viktigast för dig: Vännerna, familjen
Är du kittlig: Ja

Har du under den senaste månaden:
Druckit alkohol? Ja
Rökt? ja
Shoppat? nope
Skejtat? Nej.
Bakat? nää
Stulit något: Nej
Motionerat: ja
Solat: ja
Haft sex: alltid
Tappat bort saker: inte vad jag märkt än...

Antal:
Antal människor du skulle ge ditt liv för: 1 förutom familjen
Antal piercings: 2
Antal tatueringar: 8
Antal syskon: 3
Antal saker jag ångrar: Har inte räknat efter.
Antal skor: ca 9-10 st kanske
Antal mascaror: 3
Antal personer du kysst: INGEN aning
Antal förhållanden du haft: typ 1-2 riktiga

Gott & Blandat
Pepsi eller Coca Cola: Coca cola
McDonalds eller Burger King: Max!!!
Adidas eller Nike: Nike
Choklad eller vanilj: choklad
Kärlek eller sex: kärlek
Tacos eller Pizza: Tacos
Läppstift eller läppglans: ehm nä
Buss eller bil: bil
Cider eller öl: Cider

Ärligt:
Svär du: Japp
Sjunger du: jorå ibland
Duschar du varje dag: ja
Gillar du skolan: ja faktiskt
Kommer du överens med dina föräldrar: Ja.
Tuggar tuggummi: ja
Plattar håret: nepp
Gråter du? ja ibland
Varit depp och opepp? aa

Har du någonsin:
Tagit droger? nope 
Däckat eller varit jättefull? ja
Blivit kallad hora? Japp
Blivit nedslagen? Nää
Ångrat ett sex? nej
Druckit whiskey? ja
Kissat ner dig? när jag va liten ja
Ljugit om din ålder? ja
Bråkat utan anledning? har jag säkert
Kallat dina föräldrar cp? Nej!
Varit uppe 24h? Ja.

I framtiden...
Namn på barn? Hannes!
Hur vill du dö? somna
Vad vill du bli när du blir gammal? När jag blir gammal, pensionär.. Men innan vill jag bli väktare. :)
Hur vill du gifta dig? vet int
Vart vill du bo? Nånstans men inte Norberg :)
Drömjobbet: Väktare

Brukar du:
Lyssna på musik: Ja
Äta mat? ja
Dricka vatten? Ja
Dricka alkohol? ibland
Vara lat? njae
Skratta ibland? Ja.
Kramas? Ofta
Sova: Ja jämt
Jobba? nope
Ha pengar? Nää

Tio första:
Första bästa kompis: Pontus
Första bil: ingen
Första kärlek: riktiga, Stinget.
Första husdjur: Nisse... katt
Första semester: Vet inte vad som räknas som semester... Men lite sommarland och sånt.. Tror Skara sommarland var första.
Första jobb: Kärrgruvans fritids! Feriearbetare :P
Första köpta skiva: Minns inte.
Första riktiga kyss: Robin..
Första piercing: ögonrbrynet
Första konsert: kommer inte ihåg xD

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Somersby päroncider tror jag 
Sista bilfärd: igår kväll
Sista filmen du såg: titanic (Dum idé att se den när man ska på kryssning på måndag. Vi kommer dö, allihopa!!! xD)
Sista bubbelbadet: Ingen aning.
Sista spelade cd: ehmehm, har inte spelat en skiva på hur länge som helst. 
Sista gången du grät: I förrgår till titanic! 
Sista måltiden: Mackor nyss

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? nope
Blivit arresterad? nej men "tagen för alkoholinnehav"
Blivit kär vid första ögonkastet? njaae kanske lite halvt möjligtvis...
Varit på tv? Ja
Fått ditt hjärta krossat? Ja.
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Aldrig
Haft ett one night stand? Jaop
Busringt till nån? Ja.

Sju saker du har på dig:
Har inte ens sju saker på mig xD

Sex saker du har gjort idag:
Sovit, rökt, ätit, druckit kaffe, myst med katt och smsat

Fem saker Du SKA göra idag:
Klä på mig, gå till praktiken, duscha, lyssna på musik & sova

Fyra personer du kan berätta allt för:
Jenny.

Tre val:
Svart eller vit? Svart
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? choklad

Två bra låtar:
It ain't over - Daniel Lemma
Stressa av - Skaburbian Collective

En sak du ångrar:
Att jag är en fegis och inte gör som jag tänkt utan fegar ur ibland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0