28/5 -12

Har inte hunnit skriva något på ett tag.. Varit fullt upp med Alla barnens dag, annat skolarbete, jobb och annat så inte riktigt funnit tiden till det.

Är helt jäkla slutkörd efter denna helg. Hur trött som helst och min axel (som jag pajade för snart ett år sen) vill inte alls vara med längre. Har groteskt ont i den och tappar gång på gång känseln i handen. Usch, jäkla skitaxel!

Men ABD gick fantastiskt bra iaf, jättemycket folk och de jag har hört har varit nöjda med dagen och vårat arrangemang. Mitt avslut på dagen blev mindre bra av en rad olika anledningar men det fick vara som det var.
Sen åkte jag hem för att duscha och andas två sekunder, råkade somna till och lyckades alltså försova mig när jag börjar 21, det är inte illa att lyckas med. :P Men kom strax efter 21 så det var rätt lugnt iaf. Jobbade i baren med Amanda och skrattade så jag fick ont i magen eftersom jag var så övertrött att det var sjukt åt det..

Igår blev en riktig sovdag. Lekte med Jonathan ett tag bara sen så låg jag mest och försökte vila upp mig men är fortfarande helt slut. För idag så skulle allt plockas i ordning efter Alla Barnens Dag också så blev lite slit idag med men vafan, vila kan man väl göra i graven.

Nej men så att nu tänker jag skicka in några utav de sista arbetena någonsin i gymnasiet och sen nöta några Vänneravsnitt.

Over and out!
//Ström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0