Blodgivning och sooool!

Sitter ute på verandan med en cig och en mugg kaffe. Inte lika varmt som igår men nog njuter jag för fullt.

Var och gav blod idag i sällskap av en liten Linus! Alltid roligare med sällskap som dessutom också ska ge blod. :)

Jag har redan fått färg i ansiktet av solen, gillar att jag är hobbyneger och får färg bara av att vara i solen några sekunder. Lär ju inte hinna mycket solning i sommar men nog fan ska jag bli brun iaf! :)

Slog just igång lite reggae också.. Åh vad jag njuter just nu! Kaffe, cig och reggae! Bara en liten detalj som saknas men den lilla detaljen kanske dyker upp lite senare också (A)



Nej, orkar inte skriva nå mer nu.
Over and out!

//Ström

"Små lätta moln, ser jag på min himmel. Min himmel som är blå...."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0