Bra vecka!

Det här har än så länge varit en asbra vecka och den kommer nog bli ännu bättre!

Idag var det drygaste skoldagen, tisdagar är alltid värsta dagen! Både historia och religion, värdelöst! Men det blev något bra utav dagen iaf. För det första så samlade jag ork och rakade benen imorse så jag kunde för första gången i år gå ut med shorts, vilket var awesome. Trots att mina ben är blekare än blekast just nu. Sola sönder snart, oh yes! Sen efter skolan så gled jag hem med pappsi. Sen har jag välbehövligt råpluggat religion, läst världens bästa bok och pratat i tele med en viss person. Nu ligger jag här och funderar på om jag faktiskt ska ta och cykla ner till ICA och hämta mitt paket eller om jag ska fixa det imorgon. Blir nog att jag gör det imorgon istället.

Och ja, på tal om imorgon. Fick reda på för ca en timme sen att vi har nationellt prov i engelska imorgon. Framförhållning brukar vara min starka sida men hade totalt missat det här. Men det kommer nog gå fint ändå! :)
Sen är resten av dagens lektioner inställda så ska göra ett försök att sälja lite biljetter till studentfesten vid 11 och sen så har jag inte en blekaste aning om vad jag ska göra. Vill hitta på något men vi får se vad som händer och fötter..

På torsdag så har jag 2 lektioner som vanligt och direkt efter skolan så drar jag till Centralskolan och säljer minst 1 bok och våldgästar lite gamla lärare. Awesome! :) Efter det så glider jag hemåt och har alone-time!

Fredag så är det Alla barnens dag-arbete i princip hela dagen bortsett från lite engelska på morgonen och lite historia på eftermiddagen. Sen på kvällen så blire grillning med Jenny, Andreas och Linus in das Karbenning. Är ledig från jobbet så då passar man ju på att hitta på något på fredagen. :) Ska även ta nån eller några cider bara för att det är gott och blir ännu godare i ett sånt bra sällskap.

På lördag så ska jag chilla sönder och hoppas på att SMHI har fel isåfall ska jag sola så mycket jag bara kan, har de rätt så ska jag fortsätta med mitt Vännermaraton! På kvällen blir det jobb iaf, skönt faktiskt. Hade ju börjat bli van med att jobba både fredag och lördag nu så känns som om jag verkligen måste hitta på något på fredagarna som varit nu för att inte ha extremt skittråkigt och bara sakna att jobba.. :P Just ja, ska även gå tillbaka några år i tiden och låna Kristins moppe på lördagkväll och åka till jobbet med. Skönt som fan att iaf en helg slippa leta skjuts. Jag ska bli 15 år och moppekåt igen!! JEJJ! Kommer kännas hur fail som helst men jag tar mig framåt iaf både billigare och enklare än att leta skjuts.. :P

Och på söndag ska jag städa och tvätta lite, byta lakan och sånt.. Kanske byta gardiner också, det är alltid roligt... Eller kanske möblera om, det är det mest awesome man kan göra!!! :)

Ja intressenklubben kanske antecknar det här men jag har inte tvingat er att läsa om ni tycker det är ointressant... ;)

Over and out!

//Ström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0